Pārlekt uz galveno saturu
Svarīgs ziņojums!

Mātes piens ir labākais uzturs zīdaiņiem veselīgai augšanai un attīstībai. Labs uzturs mātei palīdz uzturēt piemērotu krūts piena kvalitāti un daudzumu. Negatīvu un iespējami neatgriezenisku iespaidu uz zīdīšanu var atstāt nevajadzīga jaukta vai pilnīga ēdināšana no pudelītes, kā arī citi nevajadzīgi papildēdieni un dzērieni. Ja jums ir problēmas ar zīdīšanu, kā arī pirms lēmuma pieņemšanas par mākslīgo maisījumu izmantošanu, konsultējieties ar ārstu, turklāt apsveriet sociālos un finansiālos aspektus. Vienmēr rūpīgi sekojiet lietošanas, pagatavošanas un uzglabāšanas pamācībām, kas atrodamas uz mākslīgo maisījumu vai papildēdienu iepakojuma, jo nepareiza vai nevajadzīga to lietošana var apdraudēt veselību.

What fruits should pregnant mums avoid

Kuri augļi nav ieteicami grūtniecēm?

Kuri augļi nav ieteicami grūtniecēm?

Grūtniecēm parasti gribas tādus augļus, kuriem ir nedaudz skāba un salda garša. Tā ir laba izvēle, ja jūs apzināties augļu priekšrocības, un tos izvēlaties uzmanīgi. Kā piemēram, anēmiskām topošajām māmiņām vajadzētu samazināt granātābolu un aprikožu lietošanu uzturā.

Citi augļi

Dažām no jums var būt aplams priekšstats par to, ka visi augļi ir bagāti ar uzturvielām, kas nerada lieko svaru. Ēdot daudz augļus, protams, var uzlabot jaundzimušā ādas krāsu, taču augļi satur ne tikai 90% ūdens, bet arī glikozi, fruktozi, saharozi un vitamīnus. Šie ir vienkāršie cukuri, kuri tiek viegli sagremoti. Fruktoze un glikoze tiek pārstrādāta triglicerīdos, kas ir tauku veids, kurš rada svara pieaugumu un paaugstinātu holesterīna līmeni asinīs. Tāpēc topošajām māmiņām nebūtu ieteicams ēst vairāk kā 300 gramus augļu dienā.