Pārlekt uz galveno saturu
Svarīgs ziņojums!
Mātes piens ir labākais uzturs zīdaiņiem veselīgai augšanai un attīstībai. Labs uzturs mātei palīdz uzturēt piemērotu krūts piena kvalitāti un daudzumu. Negatīvu un iespējami neatgriezenisku iespaidu uz zīdīšanu var atstāt nevajadzīga jaukta vai pilnīga ēdināšana no pudelītes, kā arī citi nevajadzīgi papildēdieni un dzērieni. Ja jums ir problēmas ar zīdīšanu, kā arī pirms lēmuma pieņemšanas par mākslīgo maisījumu izmantošanu, konsultējieties ar ārstu, turklāt apsveriet sociālos un finansiālos aspektus. Vienmēr rūpīgi sekojiet lietošanas, pagatavošanas un uzglabāšanas pamācībām, kas atrodamas uz mākslīgo maisījumu vai papildēdienu iepakojuma, jo nepareiza vai nevajadzīga to lietošana var apdraudēt veselību.
Should pregnant mothers watch TV

1 trimestris - Padomi

Padomi

Pievērsiet uzmanību veselībai un uzturam
Nepieciešams vismaz astoņu stundu miegs, jāatsakās no smēķēšanas, jāmaina ēšanas paradumi, atceroties, ko drīkst un ko nedrīkst ēst. Daudzaugļu grūtniecība izraisa agrīnas organisma reakcijas uz grūtniecību, apmēram piecu līdz septiņu dienu laikā. Proti, jums var būt samazināta apetīte, taču varat mēģināt ēst biežāk nelielas porcijas. Obligāti mazgājiet rokas pirms ēšanas, lai izvairītos no gremošanas sistēmas problēmām un samazinātu nepieciešamību lietot zāles.

Pārbaudiet iespējamos draudus savā apkārtnē
Lai būtu drošībā, pievērsiet uzmanību videi darbā un mājās, raugoties no iespējamo draudu viedokļa, piemēram, priekšmeti, aiz kuriem ir viegli paklupt, ģimenes vanna, slidenas grīdas vai paklāji.

Vingrojumi:
Grūtniecības laikā svars palielinās, tādēļ izmaiņas sporta programmā var samazināt vai likvidēt nogurumu kājās un smaguma sajūtu vēderā. Svarīgi ir vingrināt locītavas un muskuļus, kas veicina muguras lejasdaļas un iegurņa muskulatūras atslābināšanos, lai palīdzētu ķermenim sagatavoties dzemdībām.